Just so it is out there…

Pēdējā laikā manu draugu lokā parādījusies tendence precēties. Un apbērnoties. Mani tas priecē. Latvija zeļ.
Ja mani neielūdz uz kāzām, tad tas ir saprotami, nevari visus ielūgt etc. Bet ja iemesls ir iedomas, ka es mēģinu/esmu mēģinājis tev nocelt līgavu, tad varbūt vispirms noskaidro un tad urbini degunu!
Visādi citādi viss pūkaini. Nedēļas nogales plāni plus mīnus izpildīti.
Nedēļa pirms divām nedēļām:
10km noskrieti,
6 ar kapeikām nostaigāti.

Pagājusī nedēļa:
15.6km noskrieti, (tai skaitā 10km gabals)
30 ar kapeikām nostaigāti

Šīs nedēļas plāns- vēl vismaz vienreiz 10 km un sasummēt tādu normālāku ciparu arī šonedēļ😉

Mūzikas liste mazliet jāatjauno- jaunas vēsmas būtu noderīgas. Ir ieteikumi?

Jauns istabas biedrs- nupat tika nokristīts: Astis. Tāpēc, ka nedaudz atgādina līdakasti… Pareizāk sakot tāpēc, ka ir līdakaste. Saka, ka uzlabojot auru. Man te derētu visas čakras, auras, iņņus un jaņņus iztīrīt. Pavasara tīrīšana mazliet aizkavējās, bet viss notiek😀

Pa labu roku kārtība, pa kreisu roku – haoss.

Cuba Libre izlasīta, tagad esmu krustcelēs nākamās grāmatas izvēles priekšā…

Cordialement,
Petit bonhomme

Komentēt

