Nemeklē to pudelē, pudelē tās nava.

Nē- šoreiz stāsts nebūs par alkoholu. Bet par vilšanos.

Ir cilvēki, kas vienmēr sūdzas par ķēdes vēstulēm. Ir cilvēki, kas vienmēr tās pārsūta tālāk.

Ja man atsūta vēstuli par to, ka man jāpārsūta sava mīļākā kaķa rotaļlietas krāsa pareizināta ar 45 desmit cilvēkiem tuvāko 54032 sekunžu laikā vai arī man trīs gadus neveiksies mīlestībā, izdzēšu vēstuli un ielieku šo cilvēku pending sarakstā “cilvēki, ar kuriem man nav vēlēšanās kontaktēties”.  Varbūt tāpēc nekāda pārāk lielā veiksme šajā sakarā mani nav piemeklējusi.

Ja man atsūta lūgumu nobalsot labajos darbos par lietu, ko atbalstu, paņemu un nobalsoju no abām sim kartēm un vēl no draugiem.lv profila.

Ja man atsūta smieklīgu joku, vai Facebook nošēro smieklīgu tematisku komiksu, apdomāju un kādam varbūt to pārsūtu (piemēram nesen atklātais PhD Comics)…

Ja man atsūta aktuālu informāciju, apdomāju, kam tā varētu būt derīga un pārsūtu tālāk…

Nesen saņēmu vēstuli par apsardzes firmas suņiem, kurus iespējams iemidzinās:

Sakarā ar apsardzes firmas likvidēšanu,tiks iemidzināti 20 gudri,dresēti vilku sugas suņi . Viņi būs labi mājas sargi un draugi. Tiek atdoti bez maksas. Telefons-2742085.
Lūdzu pārsūtiet šo vēstuli tālāk.

Protams ka padomāju, kam tas varētu noderēt un nosūtīju šiem diviem cilvēkiem jautājumu, varbūt iespējams atrisināt viņu problēmas un pie reizes arī šo suņu. Mazums- varbūt sanāk kaut kā palīdzēt pasaulei kļūt par kripatiņu labākai.

Pēc tam ieraudzīju, ka telefona numuram dīvainā kārtā trūkst viena cipara. Pameklēju internetā un sekunžu 45 (lēns nets) nonācu pie foruma, kur bija šis teksts no pāris gadiem atpakaļ. Atbildē linku uz forumu Krievijā  no kurienes ņemts teksts (kāds pacenties pārtulkot uz latv. val.) datēts vēl gadus atpakaļ….

Protams aizsūtīju abiem cilvēkiem, ka tas bija hoax [joks] un atvainojos par brēkas celšanu. Neesmu brēkulis, tāpēc tā darīt man neklājas. Par brēkuļiem atsevišķs stāsts. Un vēl viens par brēkas aizrautajiem.

Bija saruna ar cilvēku, kas man šo ziņu pārsūtīja un loģiski- arī viņam nebija ienācis prātā (tā pat kā tiem pāris pirms viņa), ka kāds varētu tik muļķīgi jokot.

Tuvākās nedēļas laikā saņēmu vēl kādas 10 precīzi tādas pašas vēstules uz kurām, kad nebija slinkums, atbildēju ar foruma linku.

Ja kādreiz man pazudīs kāds draugs vai ģimenes loceklis, darīšu visu, kas manos spēkos. Un tas ietver arī vēstuļu rakstīšanu. Un man negribas, lai tajā brīdī visi vienkārši noignorētu šo manu izmisīgo saucienu, jo pirms manis ir bijuši simts dirsēji, kuriem nav bijis ko darīt. Latvijā acīmredzami ir pārāk daudz brīva laika un laba interneta.

Ieteikums tiem, kam ir brīvs laiks un internets:
http://www.siteduzero.com/
http://www.w3schools.com/
u.c. vietas, kur var iemācīties programmēt un pacelt LV IT jomu pāris pakāpes augstāk. sliktāk no tā nebūs.

Šodien saņēmu vēstuli par to, ka pazudis cilvēks:

Šis ir gadījums, kad jāpārsūta! A ja nu kādreiz man kaut ko tādu vajadzēs nedod Dievs!

NO AGITA ARISTA.

Palidziet man ludzu atrast manu meitu Alisi Klints, ludzu so vestuli parsutit, varbut kads kuram jus vestuli parsutisiet par vinu kaut ko zin. Alise ar stopiem 30.novembri aizbrauca uz Daugavpili un nedod par sevi nekadas zinas. Varbut kads var ieteikt ka man vinu sameklet. Ludzu…es patreiz atrodos Anglija….nezinu ko darit. Ludzu, ja kads par vinu kaut ko zin sutiet SMS uz nr.+447587271991

Galvenais pielikt Dieva vārdu (protams, pareizi uzrakstītu ar lielo burtu). Tad panākumi garantēti, jo cilvēki apdomās divreiz pirms ignorēt.

Protams, kā jau pieminēju, pirmais instinkts, pārsūtīt saviem draugiem/paziņām no Daugavpils puses. PAG! “Pēdējo reizi redzēta 30. novembrī… bet tagad ir 17.oktobris”.. aizdomīgi. iekopēju tekstu gūgles tantē… un protams:

http://www.calis.lv/forums/tema/17802129-bez-vests-pazudusi-alise-klints/ kā arī kaudze citas…

Vēstule kā jau nojautu, pāris gadus veca.

Bet… nevar būt- tas nozīmē, ka visi tie cilvēki, kas man to pārsūtīja, tā arī nav pat pievērsuši uzmanību, kas īsti rakstīts vēstulē… Pārsūtīt pārsūtīšanas pēc… Samaksāt sava veida meslus… Prieks par jums, cilvēki.

[MSACRAS]

Tas nenozīmē, ka man nosūtītās vēstules tagad ignorēšu.

Bet cilvēkus, kas man pārsūta vienalga ko, tomēr kaut kur sirds (pieņemot, ka man tāda vēl ir) dziļumos vērtēšu citādāk.

Gluži kā raksturoju attiecības ar savu labāko draugu- zinu, ka viņa labā varētu izdarīt jebko, bet zinu arī, ka viņš man to neprasīs, ja vien nebūs citas izvēles.

Seriously guys, not cool.

Birkas:

Viena atbilde to “Nemeklē to pudelē, pudelē tās nava.”

  1. Didulis Says:

    Diemžēl es visas pārsūtītās vēstules ignorēju jau gadiem, pat neiedziļonoties to saturā. Iemesli ir tie paši tevis nosauktie. Jau labu laiku atpakaļ novēroju, ka lielākā daļa cilvēku internetā uzvedās kā mērkaķīši – klikšķina pa labi un kreisi nedomājot par sekām, tādēļ vienīgais, ko mēs domājošie varam iesākt – ignorēt viņus. Skarbi, taču te vietā būs teiciens “Necīnies ar idiotu. Vispirms tu nolaidīsies līdz viņa līmenim un tad viņš tevi sakaus ar savu pieredzi”.

Komentēt

