Summer stories, kopotie raksti IV

Tātad mazs stāsts par kāzām. Franču puisis prec sicīliešu meiteni.

Stāsts ir daudz skaitāks un pilnīgāks visā tā krāšņumā, bet mēģināšu attēlot mazliet no tā, ko redzēju un uztvēru es.

Rīts man pagāja atskaņojot atkal un atkal “Sara perche ti amo” Alises uzlaboto versiju. Pēc tam braucām mašīnā, paralēli gatavojoties:

(Tas nu bija iemesls, kāpēc aizeju gulēt vēlāk – meklēju internetā softu, ar ko nogriezt daļu video. Un augšuplādēju savu pirmo youtube videoklipu…pat atnāca apsveicošais e-pasts)

Kaut arī tur nonācām mazliet stiegā, pārņēma tāda tik nenormāli patīkama sajūta. Satiku Gabrielu. Un Lucas. Un viņu vecākus. Un Mariju. Un arī Marijas ģimeni no Sicīlijas, kas, kā es sapratu, runā tikai Itāliski… Tas mani mazliet biedēja.

Pēc tam došanās uz baznīcu. Šīs vasaras notikumi man lika aizdomāties par kāzām baznīcā- neaizskarot reliģisko tēmu, man vienalga šķiet, ka baznīcā veiktās laulības ir kaut kā spēcīgākas. Varbūt tāpēc, ka savā mūžā esmu bijis tikai uz trim kāzām un divas no tām bija baznīcā… Varbūt tāpēc, ka visi dzīves svarīgākie cilvēki ir klāt un redz šo skaisto dzīves mirkli.

Pie reizes satiku Ezeru. Un abus Žuljēnus. Un Gonzi. Un GG. Un vispār- viss dreamteam bija uz vietas. Es sev arī gribētu tādas kāzas. Nu tā- pa jaudīgo… Tik līgavas nav… Varbūt kādreiz.

Mūsu kompānijas ķengurs baznīcā.

Skaistās bildes no laulībām ar vainīgo pāri lai paliek pašu laulāto ziņā, tikai ceru, ka dabūsim kaut kur Latvijas delegācijas bildi. Tikmēr varu piedāvāt dažādus ieskatus situācijās no malas… Piemēram augstāk redzama Reičela, kura ar vienvirziena biļeti no Austrālijas ieradās līdzi Xavjēram. Stāsts liek man aizsapņoties….

Jaunā pāra parāde pilsētā pa glauno- ar muzikantiem mašīnā, galdu un šampanieti…

Mana telefona vienīgā bilde ar jauno pāri- tas nekas- atmiņā šī diena paliks jo ilgi.

Alana mašīnas izdekorētā priekša. Ideja radusies dienu iepriekš, bet realizējums pa pirmo.

Piza v.s. Eifelis…

Labi, ka Eifeļa nevis pizas tornis- moš vēl sagāztos…😀

Dejas ne pa jokam. Ēdieni gardi. Un cilvēki. Kas par cilvēkiem. Iepazināmies ar sicīlijas delegāciju un viss kārtībā- viņi runā arī angliski…

Visa pilsēta piedalījās šajās kāzās… Šeit var redzēt novākšanas tehnoloģijas (vienlaicīgi arī internacionālās ekskursijas auto (gidi tika tulkoti trīs valodās))..

Varētu teikt, ka visa pilsēta patiešām piedalījās kāzu organizēšanā- viens palīdzēja ar materiāliem, viens ar pavāra nodrošināšanu. Vēl kāds ar transportu un loģistiku. Vēl kāds atbalstīja morāli… Skaista maza mājīga pilsētiņa.

Salikti saliekamie galdi… teamwork…

Re- gulbis. Mažino līnijas radītajos dīķos, kuros tagad makšķerē krievi, kas atbrauc reizi gadā…

Tuvu. Ar Xavjēru uzkačājām petanku skilu…

Kaut kur 2 dienas beigās izdomājām spēlēt tehnisko petanku. Ja nu kādreiz sanāk, varam kopā uzspēlēt. Man tehniskā petanka patīk labāk, bet tehniskās pauzes padara spēli grūtāku.

Pēc tam ceļš uz mājām. Cauri Luksemburgai un Charleroi.

Ieradāmies Rīgā no rīta un devāmies katrs savu ceļu. Tas tik bija atvaļinājums.

Atvaļinājums atvaļinājumā. Inception.

A+ Petit bonhomme

P.S. Es pēdējā laikā bieži mēdzu aizsapņoties(daydreaming)- nezinu vai tas ir labi, vai slikti.

Birkas: , ,

6 Atbildes to “Summer stories, kopotie raksti IV”

  1. Riteniic Says:

    par p.s. — man tieši otrādi, par ko man prieks, bet tas nenozīmē, ka Tev būtu jābēdājas. Katram no mums tas ir labi, tikai citā veidā.

Komentēt

