Esmu daļa no kaut kā…

Ja neskaita, ka esmu daļa no visuma, tad esmu daļa no mūsu Ženevjēvas biedrības. Stāsts par pašu Ženevjēvu varbūt sekos kādā lietainā nedēļas nogalē, kad daudz ko vajadzēs darīt…. Bet nu mūsu dzīvokļa notikumiem varat sekot līdzi šeit:

http://www.facebook.com/24Genevieve

Īsais pastāsts par nedēļu:

Ja neskaita visas padarīšanas ar papīriem, tad paspēju 4dien aizdoties uz kāpšanas sienu un pēc tam uz valodu kafejnīcu. Kazablokā ir šis tas mainījies, bet nākamo ceturtdien kā parasti ir sacensības, tā ka jāpatrennējas un tā… Pjērs bija slimnīcā, tāpēc valodu kafejnīcas biedri viņam pierakstīja dažādus kartona gabalus ar labu vēlējumiem. Mēs ar Aleksandru aizpļāpājāmies un tikām atsevišķā bildē, bet bija to vērts, jo tagad man būs kāds, kas pamācīs nedaudz no poļu valodas… varbūt nav tā vērtīgākā valoda pasaulē, bet kāpēc gan neuzzināt kaut kādus random faktus (kā tas mēdz būt man raksturīgi). Vēl 3dien paspējām atzīmēt Gundara vārda dienu un mazliet sālsmaizi un vēl visādus svētkus vienkopus.

Vakar aizgājām ar Polu uz civilizētu franču Latgalīti un iepirkāmies mazliet. Tiku pie grāmatplaukta- tomēr kaut kā mājīgāk. Lai arī iepirkāmies pa lēto, man pēc visiem par un ap ir kontā palikuši 8LVL un 1EUR. Nākamā alga paredzēta oktobra beigās… Bring it on… Labi, ka vismaz par kāpšanu varu samaksāt pēc tam (laikam citreiz atmaksājas būt ļoti runīgam un ne pilnīgam pakaļai pret cilvēkiem ikdienā…).

Vēl paralēli šovakar ieraudzīju, ka ir CSurfingā ir viena kāpēja, kurai ir apmēram mans līmenis, mans vecums un kura meklē otru cilvēku, ar kuru kāpt- varbūt pārmaiņas pēc man būs patstāvīgāks kāpšanas partneris.

Šodien ar Jāni, Gundaru un Rakeli apskatījām botānisko dārzu… un Šarmuā parku un Kūr’ēr parku… Atmiņas un sentiments…

Laikam tagad jāiet tīrīt zobus un gulēt…

P.S. Ja katru dienu rakstītu par to, kas notiek, tad sāktu rakstīt visādas mazākbūtiskas un vispār nevienu neinteresējošas muļķības (vēl lielākā mērā nekā tagad). Kad rakstu ik pa laikam, tad liekas, ka spēju sevi nedaudz iegrožot un domāt tikai par būtisko un svarīgāko….

Kaut kā tā…

A+

Petit bonhomme

Birkas: , ,

Komentēt

