24 paliek man; vai cik vai cik labi skan… [labots]

Vārdu sakot- viena no divām vasaras sanākšanām (es vienmēr gribu teikt “sanācija”, bet nupat noskaidroju, ka tas ir kaut kas piiiilnīgi cits) bija par godu manai vecākampalikšanai.

Daudzi beigās netika, kas noveda pie plusiem un mīnusiem-

Pluss- atbraukušajiem viesiem bija luksus izguldīšanas apartamenti;

Mīnuss- bija ļooti daudz kūkas, ko ēst (kas īstenībā ir pluss).

Mīnuss- Vairim bija mazāk ciemiņu…😀

Toties bija ciemiņi no Abulas- viens gaišāks, viens tumšāks.

Vārdu sakot- Nopirtoties ieradās mani bērnības dienu draugi no kaimiņmājām un varējām atjaunot zināšanas par to, kas notiek kaimiņos. Vēl ar Jāni jānorunā šīs vasaras šaha partijas diena. Bet tas laikam augustā…

Nākamajā dienā nolēmām doties Kuldīgas virzienā, bet bijām bez bēdu, jo Ceļvedis/pirmizdevums bija kopā ar mums:

Jāņa un Edgara lieliskā dāvana

Devāmies cauri Māras kambariem uz Kuldīgas sirdi.

Tur zivij tārps mutē un āķis lūpā…

Atjaunotais tilts ļoti izskatīgs, no tā paveras labs skats (arī bez manis priekšplānā), kā arī Papardes zieda jaunais piedāvājums- kāp pēc GeoCache, dabū Durex paciņu komplektā…

Vēl izstaigājām Kuldīgas pili (lasīt aizgājām līdz pagrabam) un pagalmu – tur viss ir ļoti jauki atjaunots… Vispār Kuldīgā drīzumā laikam paredzētas dzīres, tāpēc visi tādi mierīgi. Paēdām StenderPicā (pievārējām ko nu kurš var pievārēt) un devāmies tālāk… Brīžam gan pazuda pārliecība, ka esam pareizajā pilsētā, piemēram redzot šo:

Pēc tam jau lēnām devāmies mājup (joprojām saprotot, ka KVB jebšu Kuldīgas velosipēdistu banda mūs izseko).

Trāpījām vēl uz Sventes dzirnavām (kaut kur ir arī video kur trakšķam pāri Abavai) un noskaidrojām, ka Rumbas maksas darba laiki ir mainīgi. Kaut kad ap šo brīdi mans telefons izslēdzās un kā vēlāk naktī izrādījās, vairāki cilvēki bija mēģinājuši mani sakontaktēt- atvainojos visiem, kas man gribēja vēlēt laimes, bet atdūrās uz ziņu, ka esmu izslēgts vai nezonā. Lai vai kā, pavadīju patīkamu vakaru degustējot īstos un viltotos vietējos vīnus.
Paldies par kompāniju šiem lieliskajiem:

Dusa salda un nākamajā dienā jau jāsāk krāmēt somu Positivus’am.

Bet pirms tam saliku Sintijas un Gata uz izlaidumu dāvāto Koalu (jo man ir nepieciešamā kvalifikācija). Manējā ir piemīlīgāka nekā tā, ko Gundars bija ielicis SejasGrāmatā…

Esmu mazliet saguris, bet gatavs pozitīvi uzlādēties, secinu, ka būs liels brauciens tāpēc Rīgas virzienā dodos jau tajā pašā vakarā, lai izkāpjot no golfiņa varētu novērtēt žiguli. Bet tas jau ir cits stāsts… (sekos drīz, cerams ļoti drīz)…

Birkas: , , ,

Viena atbilde to “24 paliek man; vai cik vai cik labi skan… [labots]”

  1. magnifique88 Says:

    A story full of happiness🙂

Komentēt

