Nedēļa: Escalade

Lai nestrādātu, ātri rakstu blogu…

Iepazinos ar Emilie, kura nomainīja mani uz bloka, kamēr es viņu uz sienas.

Iepazinos ar Valentin, kurš man palīdzēja ar manu pirmo zaļo trasi.

Iepazinos ar Nicolas, kurš man palīdzēja ar otro zaļo trasi.

Iepazinos ar Rūdolfu, kurš strādā casa-block… palīdzēja man ar atpūtas taktikas izvēli…

Gandrīz iepazinos ar to meiteni, kas man izgādāja semestra piekļuvi casa-block…

Alors on grimpe?

Alors on danse.

A+ (un šoreiz divejādi- gan kā pēdējo 7 dienu vērtējums, gan kā no fr. val.- “à plus tard”- paldies Ievai par ideju)

Petit bonhomme

Birkas:

Komentēt

