Por 0. un 1. diena: gara gara diena..

Pēdējo nedēļu pirms Portugāles es to vien darīju kā veicu sagatavošanās darbus prezentācijai, jo bija ļoti spēcīga iespēja, ka pats arī prezentēšu mūsu publikāciju.

Pienāca pirmdiena un vakarā devos uz Parīzi. Uzzināju, ka augustā būs vien jādodas uz Franciju, jo vairāku tuvu draugu kāzas es negribu palaist garām- pietiek dzīvot rītdienai, jādzīvo šodienā…

Parīze:

Pamodos 4 no rīta, lejupielādēju Portugāļu-angļu vārdnīcu telefonā un devos ceļā. Pēc nelielām transportēšanās problēmām (tik agri no rīta vēl nekas nestrādā- kājas+pirmais metro+pirmais autobuss), nonācu lidostā parīzē… temperatūra ap nulli. Pēc pāris stundām jau Lisabonā.

Portugāle:

Ar speciālu busiņu savāca visus, kas brauc uz Faro un aizveda uz Geitu. Nais. Vēl stundiņa un ierados Faro (Portugāles dienvidu piekraste). Nebiju piefiksējis, ka tas īstenībā nemaz nav mans galamērķis- galamērķis bija pilsēta Villamoura pārdesmit km tālāk uz rietumiem… tur es nonākšu ar Radu un Stevenu vakarā (vismaz tā es domāju)… Man ir diena Faro, jo tagad ir tikai 10 no rīta (pulksenis vēl pa vienu stundu atpakaļ no Parīzes). Grādi tā ar 15-20… Gundars jau ir Villamourā.

Faro daudz flīžu. Arī uz māju sienām… Man patīk… Maza mazpilsēta. Pastaigājos, satiku pāri no Marseļas- izrādās tur baznīca atjaunota, laikam vajadzēs kaut kad apciemot Marseļu un apskatīt… Tā kā līdz vakaram vajadzēja pabeigt gatavot prezentācijas kārtējo iterāciju, sameklēju ēstuvi, kur ir elektrība un varu sēdēt neviena netraucēts. Iepazinos ar vietas īpašnieci… pagaršoju svaigi spiestu apelsīnu sulu- tā tik ir bauda!! Pabeidzu prezentāciju, pastaigājos vēl mazliet. Satiku divus pārus no Kanādas, viņi arī caurbraucot… Par pašiem Portugāļiem:

Y U SO AWESOME? Tāds ir mans iespaids par viņiem. Vnk awesome. Gan attieksmes gan gaumes, gan uzvedības ziņā.

Izrādījās, ka Radu ar Stevenu ar taksi pa taisno no lidostas aizbraukuši uz Villamoura. Pirmais autobuss pēc laba laika. Biļešu sistēma vienkārša- Es braucu uz “Villamoura”, Uz biļetes rakstīts “Pria dea …”, uz autobusa rakstīts “Al Bufeira”… viss loģiski… ā- un uz pieturas vispār nekā nav rakstīts…

Lai vai kā – autobusā iepazinos ar Bellu, kura nupat tika atlaista no darba zobārstu kabinetā, apsvērām iespēju paballēties, ja netikšu iekšā konferencē (kas bija diezgan reāla iespēja, jo atšķirībā no Gundara, es tur biju uz paša iniciatīvas un finansējuma pamata)…

Septiņi vakarā, esmu Villamourā. Vakars silts +5+10 (man šķiet). Paēdam un dodamies uz viesnīcu pārskatīt Gundara prezentāciju. Es pa pusei klausos, jo esmu cēlies 3. no rīta pēc vietējā laika… Radu un Stevens mani paņēma savā paspārnē. Paldies liels viņiem par to! Diena lēnām izdziest…

Turpinājums sekos… Bildes arī, kad būs laiks…

Birkas: , ,

Komentēt

