Pēdējais no pēdējajiem!

Nē- šoreiz stāsts nav par Dankanu Makleodu un citiem nemirstīgajiem.

Stāsts ir par beigu sākumu.

Šodien nokārtoju pēdējo eksāmenu. Viņš (tas) sākās jau vakar- vajadzēja pārveidot attēlu, lai tas labāk kompresētos (mazāk MB aizņemtu uz mūsu cietā diska):

Man gribējās to vairāk izbaudīt, tāpēc nesteidzīgi tam gatavojos vakar un pildīju to šodien. Līdz pat pēdējai minūtei. Kāpēc? Jo principā vairāk eksāmenu man nebūs. Protams visādas citādas pārbaudes un tamlīdzīgi. Bet tas nav tas. Nekas nevar pārspēt kārtīgu kafijas pārdozēšanu. Kārtīgu bezmiega nakti ar cilvēkiem onlainā… Spēju atrast jebkuru jaunu informāciju minūtes laikā un ātrāk, lejuplādēt, pārbaudīt, pielāgot un nokompilēt… Un beigās vienmēr pietrūkst tieši pusstunda. Tieši desmit minūtes. Lai arī cik stundas pirms tam būtu bijušas.

Pieņemot, ka esmu nokārtojis šo eksāmenu, paliek vēl tikai maģistra darbs- šeit ir kārdinājums- uzrakstīt kick-ass darbu un pēc tam vienkārši ar pirkstiem gaisā aiziet uz aizstāvēšanu. Kad komisija sāk piekasīties pie idiotiskiem terminiem, tad pateikt, ko es par to visu domāju. Kārdinoši. Skarbā patiesība ir tāda, ka noteikti klusi stāvēšu un gaidīšu līdz man izliks atzīmi. Jo pašās beigās jau nevajag visu sačakarēt, vai ne? Kāda jēga? Varbūt kaut kāda sevī saglabājusies pašcieņa…

Izskatās, ka šis eksāmens iezīmē arī mana skolas mācību procesa beigas. Droši vien būs jāsāk domāt par “Lielo cilvēku lietām”. Varbūt jāpaliek vienā valstī ilgāk par gadu… Kāpēc? Varbūt pārmaiņas pēc. Bet nu jā- īsumā- esmu darba meklējumos.

Ko lai saka- esmu priecīgs un vienlaicīgi nedaudz melanholiski noskaņots saistībā ar “Noslēdzošā eksāmena noslēdzošajā sesijā noslēgumu” (Citējot Lindu G.)

Vēl palikusi aste- maģistra darbs. Tai nu arī tagad sākšu kāpt ar lielāku joni.

Birkas: , , , ,

2 Atbildes to “Pēdējais no pēdējajiem!”

  1. Jānis Č. Says:

    Apsveicū, man arī rīt ir pēdējā skolas diena. Tik ilgi esmu gaidījis šo brīdi.🙂 Varbūt beigās būs tik nepierasti bez mācībām, ka būs jāņem elektroniķu bakalaurs🙂

Komentēt

