Saved sevi kārtībā

Saved sevi kārtībā! Ik pa laikam. Tāpat kā ik pa laikam vajag iztīrīt istabu. Ik pa laikam vajag saprast, kas esi, no kurienes nāc un uz kurieni ej. Nekad nav gadījies paskatīties pulkstenī un pēc sekundes skatīties vēlreiz, jo neapskatījies, cik īsti ir pulkstens. Automātiskās kustības- pacelt roku, apskatīties uz skaitļiem. Mēs bieži esam savu ieradumu vergi. Ieradumiem ir iemesli, taču gadu gaitā tie nereti aizmirstas.

Man žēl tos jūs, kas iet uz darbu un cer, ka tas ātrāk beigsies- un tādu ir daudz. Gan jau arī man pienāks tāds brīdis, bet nezinu vai man sevis būs žēl, jo iešu uz darbu- nu tā- pieraduma pēc.

Neatliec!

Kā teica Artiņa- pasaulē nav tādas vienas lielās laimes- tā sastāv no daudzām mazām laimītēm. Un tās tad arī vajag izbaudīt… Nevajag veicināt savu nāvi, bet jāapzinās, ka tā pienāks ik vienam no mums. Daudz ko man lika/liek pārdomāt sastapšanās ar francūžu vecāko paaudzi. Mani bijušie namīpašnieki uztur divus īpašumus- vienu mazu māju un vienu lielu. Lielajā viņi dzīvo tagad, bet mazajā pārvāksies, tas no abiem, kurš paliks pēdējais.

Nerūsē!

Biju pie Gabriela uz Paskālas dzimšanas dienu. Visu vakaru dziedājām, bija ģitāra, vijole, dziesmu klade (no kurām es arī kādu daļu zināju). Tikai kādai ceturtajai daļai no mums bija zem 40. un kādai 1/3- zem 50.

Mēs brīžam ierūsējam. Laikam tāpēc, ka tā jābūt- vai arī esam pieraduši ka tā tam vajadzētu būt.

Ko es ar šo gribēju pateikt? Nezinu- varbūt rakstu ieraduma pēc…

 

 

 

Komentēt

