Sirds Pilna

Esmu atpakaļ jau pāris nedēļas. Daudz padarīts, daudz vēl jāpadara. Biju savā “3h datora nedēļā” režīmā, ieskaitot prezentācijas tulkošanu FR->LV bakalaura aizstāvēšanai šeit un autobusu sarakstu apskatīšanu…

Francija ir kā sapnis, no kura pamodos jūlija sākumā… Un šīs pāris nedēļas bija kā saldais miegs, kad paliec no rīta gulēt ilgāk un mēģini turpināt sapņot. Es nemāku kā Jānis H. kontrolēt par ko un kad sapņot, bet tik un tā…

Vakar ar Gabriēlu secinājām, ka pāris pēdējos mēnešus esam pavadījuši daudz laika viens otra sabiedrībā… Viņš teica “nu vismaz kādas 20 reizes esmu tev teicis “Izslēdz to savu draņķa modinātāju”…”. Trijatā gatavojāmies eksāmeniem (es Gabriēls un Xavjērs), pēc tam Gabriēls mani aizveda uz Vāciju un jau pēc pāris nedēļām es viņu sagaidīju Latvijā.  Viņa darba plānā pēc noklusējuma ietilpa 8 nedēļas darba Irbenē. Rezultātā bija 3 nedēļas ļoti aktīvas dažādu veidu pieredzes (katru dienu pa kādai īpašai pieredzei-avārija, nakšņošana pie nepazīstamiem Rīdzeniekiem, latviešu tradicionālās virtuves degustācijas etc. we enjoy the worst to bring you the best…😀😀 ) Kā man patika šīs pāris nedēļas…

Pēc atbraukšanas bija Positivus. Pagājušo gad patika labāk, jo uz manu dzimšanas dienu bija ieradusies Prāta Vētra, nevis Scissor sisters…

Vēl pa vidu bija DAN2010, bet domāju, ka to es atļaušos aprakstīt ar viesu grāmatas atsauksmēm par šo pasākumu. īsumā- bija vienkārši dievīgi+ satikāmies ar Jāni un Mārtiņu nainanai, Andersoniem… Cik ļoti var gremdēties atmiņās, ja neesi redzējies ar cilvēkiem 12 gadus? daudz un dikti.

Vēl pa vidu dabūju bakalaura diplomu un iestājos maģistros…

Vēl no jauna novērtēju dzīves vienkāršumu, kad nav jāmelo- laikam tāpēc domāju turpmāk pēc iespējas minimāli kontaktēties ar savu tēvu- tāpat kā pirmās cigaretes aizsedz plaušu kapilārus, tāpat arī pirmās nepatiesības aizsedz kaut ko cilvēkā… Nekas- iedzeršu savu pienu un redzēs, kas sanāks. Ja piekop vienas attiecības vienlaicīgi, ir daudz vienkāršāk. Beidzot esmu +- veiksmīgi ticis galā ar savām vecajām sirds rētām un tagad varu mierīgi smaržot kalifoniju, sēdēt pie ugunskura un runāt par visu un neko.

Šovakar sāku lasīt visus blogus. Pēc tam noteikti ķeršos klāt ziņu portāliem… lēnām jāatgriežas informācijas pasaulē… Pāris nedēļu atvaļinājums bija tieši laikā.

Viena atbilde to “Sirds Pilna”

  1. sudrabasparni Says:

    prieks, ka padalījies….🙂

    p.s. – nolemu atstat komentaru, lai uz e-pastu nāk par jauniem ieraktiem ziņas…🙂

    patīkami lasīt…

Komentēt

