nevarēju atlikt…

ir jau 6 naktī un putni jau čivina.

man vienalga.

nupat noskatījos 3 filmas pēc kārtas. Skatītos arī 4to, bet ir zināma pienākuma sajūta.

Vakar nolēmu kā sestdienā vajadzētu noskatīties kādu filmu. Palūkojos savā IMDB sarakstā un Bowling for Caroline izskatījās piemērota. Nezinu kāpēc man likās, ka kaut kur lasīju, ka tā ir komēdija. Likās, ka būs kaut kas truls. Bet Andris kaut kad teica, ka viņam patīk Maikla Mūra (Michael Moore) filmas. Nolēmu pamēģināt. Manos avotos (kā jau dabas mīļotājam man nepatīk plastikas iepakojums) bija pieejama tikai pilna paka ar Mūra filmām. Tā nu paņēmu paku.

Bowling for Caroline bija ok- teiktu kādi 7-8 manā skalā (no 20, bet tāpat kā franču skalu- nevajag dalīt ar divi…)

Pēc tam nolēmu noskatīties arī Fahrenheit 9/11 , jo esmu dzirdējis ik pa laikam kādu atsaucoties uz šo filmu. Tā daudz ko salika pa vietām. Ne tikai visādas sazvērestību teorijas, bet pāris detaļas, kas man nebija tapušas skaidras. brīžam sasniedza 11-12 manā skalā.

Biju pārāk pārņemts un nolēmu turpināt – ar Sicko. Augstāks vērtējums nekā 7 pounds. es teiktu kaut kur brīžam pat starp 16-17. Šī filma man tiešām likas pārdomāt pēdējā laikā izdomātās domas…

Ir ideja nosūtīt Mūram vēstuli. Mūsdienās viss ir iespējams…

Apēdu savu vakara jogurtu (virsū uzzīmēti ķirši). Tagad gulēt (neesmu tik vēlu gājis gulēt kopš ziemassvētku brīvdienām, kad programmēju c#)

Cordialement,

Petit Bonhomme

Birkas: , , , ,

2 Atbildes to “nevarēju atlikt…”

  1. Ieva Says:

    Un es nespēju beigt domāt, vai tu tomēr nedomā filmu Bowling for Columbine?

    http://www.imdb.com/title/tt0310793/

Komentēt

