info atjaunināšana.

Sveiki!

šodien esmu mazlietiņās saguris, bet vispār noskaņojums kaujiniecisks.

Pēdējā laika jaunumi:

Biju ieaicinājis mūsu lielisko Alpu iekarotāju komandu pie mums (manis un Jāņa ciemos). Pavadījām jauku vakaru. Jācer, ka varēsim atkārtot tā, lai visi tiek, bet nez- tūlīt jau lieldienas un tad projekta aizstāvēšana un tad eksāmeni un tad uz Latviju.

Sestdien bija lielā pavasara “GALA”- pavasara balle, kas paredzēta, lai visi vecie varētu satikties un papļāpāt par dzīvi. Francūži diez ko daudz nedejo (vismaz nedara to, ko es sauktu par dejošano, nevis kustēšanos mūzikas ritmā ar kājām pie zemes). Tas nekas- parādīju franču meitenēm, kā pie mums dejo (Andri- tev līdzināties nevaru- nav tautu deju rūdījuma, bet centos tik un tā). Viņām patika. Man arī. Alise un Gaby kukaragā un uz priekšu uzbrukumā mašīnai, kas vedīs pēc balles mājās. Afterpasēdēšana pie Gonzi&Alises. Pulkstens jau pieci, bet no rīta vilciens uz Luxemburgu.

Pirmo reizi iegādājos biļetes internetā un pēc tam izņēmu automātā. Viss iki čiki. Tikai savu karti 12-25 gan es atstāju mājās. Attiecīgi potenciālās problēmas- papildus jāpiemaksā, lai sasniegtu tarifu, kas būtu bez atlaižu kartes. Kopā 4 braucieni- divi turp divi atpakaļ.

1. konduktors noveļ to uz 7dienas rēķina un atļauj nepiemaksāt.

pēc tam ātra pārsēšanās Metz stacijā;

2. vilcienā aizmirsu arī nokompostrēt biļeti. Konduktore bija īsta”joli meuf” (daiļava). Izstāstīju problēmu. Vakar balle, ātri somu paņēmu no rīta, … Otrais brauciens arī beidzās bez papildus maksām.

Luxemburga- mana jaunā Bābele- krievu, angļu, vācu,latviešu, franču, luksemburgiešu (?),portugāļu, spāņu, maķedoniešu un vēl kāda, ko nevarēju atpazīt- tās ir tās valodas, ko pa dienu dzirdēju.

Kārtīgi izstaigājos un iepazinu pilsētu. Patika.

Vakarā satiku Lāsmu- parunājām par dzīvi, uzspēlējām pāris partijas duraku/cūku. Pēc tam gulēt jo nākamajā rītā man jau vilciens uz Nancy- lekcijas paliek lekcijas.

3. vilciens. konduktors pateica, ka būs jāpiemaksā, bet tad kad viņš atgriezīsies. Viņš tā arī neatgriezās pirms manas izkāpšanas pieturas (man bija tikai ne pārāk garš gabals ar to TGV jābrauc).

4. vilciens. Konduktors teica, ka gan jau iztiksim bez klāt piemaksāšanas- izrādās, ka ir kaut kāds tarifs, kas ir vēl lētāks nekā mana atlaižu karte un kas ir pieejams visiem vilcieniem Lorēnas robežās, bez vecuma vai studēšanas/nestudēšanas ierobežojuma.

Tāda bija mana nedēļas nogale. Un kāda bija jūsējā?

Cordialement,

Petit Bonhomme

Komentēt

