Buferis…

es ik pa laikam pievienoju savam txt failam rindiņas, ko šeit iekopēt… nupat iedomājos, ka man tas fails palika vecajam win uz desktopa… bet labi, ka pyro man iemācīja mapot windows mapes… lūk kas bija tur palicis neizvadīts stdout… attiecīgi jāpārliek uz stderr…

Nupat ieraudzīju vārdu dishwasher… Domāju, kur internetā sameklēt dziesmas “I’m in love with a dishwasher” dziesmu, bet tad atcerējos, ka tā dziesma tika izgudrota kādā 6 stāva virtuvē…
un dīvainā kārtā man šodien piedāvāja video
Mans win7 ir mani piebesījis- pulkstenis lēkā un tagad vēl visādi sistēmas logi par 16bit apakšsitēmas sliktu darbību…
05.02.2010.
Tagad man ir Karmic Koala (Ubuntu 9.10). Dzīve ir mierīgāka, jo nav vīrusu un pulkstenis nelēkā… Bet tagad atkal sākas no sākuma septembra epopeja….

Nupat ieraudzīju vārdu dishwasher… Domāju, kur internetā sameklēt dziesmas “I’m in love with a dishwasher” dziesmu, bet tad atcerējos, ka tā dziesma tika izgudrota kādā 6 stāva virtuvē…
http://www.youtube.com/watch?v=xfKqE3Wc-TI&feature=channelun dīvainā kārtā man šodien piedāvāja videohttp://www.youtube.com/watch?v=-8JRtGMBUz0&NR=1&feature=fvwp
Mans win7 ir mani piebesījis- pulkstenis lēkā un tagad vēl visādi sistēmas logi par 16bit apakšsitēmas sliktu darbību…05.02.2010.Tagad man ir Karmic Koala (Ubuntu 9.10). Dzīve ir mierīgāka, jo nav vīrusu un pulkstenis nelēkā… Bet tagad atkal sākas no sākuma septembra epopeja…. un ideja par stundu sarakstu joprojām nav pazudusi- šeit esot arī smeļos daudz pieredzes par to, kā vajadzētu un kā nevajadzētu darīt lietas…

Birkas:

Komentēt

