Šonakt viss atdzīvojas…

Nezinu, kas man lika šodien atlikt visas lietas un noskatīties kādu filmu…

Bet noskatījos Nakts muzejā 2

Nezinu… es nekad neesmu teicis, ka man būtu laba gaume un varbūt tas nospēlēja lomu… Vēsture un valodas, kas man tieši pašlaik ir ļoti aktuāli (jo bez franču valodas sanāk apgūt dažādas frāzes un lietas par citām tautām/valodām/valstīm)… Romantikas, kuras paša dzīvē pašlaik acīmredzot pietrūkst… Nedaudz no amerikāniskā naivuma un vienkāršuma+ stulbuma, bet pietiekoši nedaudz… Un pats galvenais – filma neapnīk… nepaspēj apnikt Noskatījos un sajūta tāda, kā būtu iekāpis autobusā, ar kuru jābrauc vienu stundu, bet iekšā satiec gadiem neredzētu draugu… Un pēc 5 minūtēm jūs jau esat galā. (lai gan jāatzīst filma arī bija tikai 1:40)… Pat paralēli ieslēgto Visio tā arī nedarbināju… nekas- šodien laikam iešu gulēt un rīt ar jauniem spēkiem ķeršos pie darāmā…

Cordialement,
Petit bonhomme.

P.S. Lasīju Andra (tā, kurš Pussy) blogu un sapratu, ka man liekas laba ideja ierakstus noformēt kā vēstules… Jo atšķirībā no blogeriem, šīs parasti arī ir vēstules (ja neskaita ziņas par matemātikas programmām un visādām instalācijām).

Birkas: , ,

Komentēt

