09.09.25.XXVII We got to move (it) on… *

Šodienas TD izdevās tīri godam. (Vēl neesmu pilnībā sapratis sistēmu, bet cik pagaidām ir ticis līdz manai saprašanai, tad viņiem ir #CP(Cours), jeb stundas, #TD (Trvaille dr@#$%&), jebšu semināri kā arī #TP (Travaille Practique), kas būtu tādi kā laboratorijas darbi. Un tādi ir visos priekšmetos… Tad jau redzēs, kā man ies… Ja pareizi sapratu no Rebekas (Hugo sievas) (Hugo ir Jāņa kolēģis), Rebekas kolēģei nācās krietni pasvīst lai sataisītu TP sarakstu, jo kaut kāds Verī Kunn esot pieteicies uz dažādām lekcijām no dažādiem gadiem. Rebeka tādu Verī Kunn nezināja- es arī nezinu tādu…

Bet diemžēl man sanāca tagad TP iekrist vienlaicīgi ar lekcijām iekš “Ecole Des Mines”. Nav problēmu bez risinājuma, ir tikai mazliet par maz stresa…

Pēc tam bijām pie Tropē kundzes apskatīt topošo dzīves vietu. Rīt vedam mantas. Vienīgi pagaidām tur nav interneta. Varbūt tā arī labāk… Man vismaz sāk šķist, ka tas ir viens no kārdinājumiem, kuriem man grūti stāties pretī…

Šovakar mēģināšu uzinstalēt Abby Lingvo… tā teikt- raitākai gramatikas apguvei…

Uzinstalēju.. tikai viens trūkums- no franču valodas var iztulkot tikai uz krievu… Pat ne uz angļu… A ko tur padarīt…

[*] Mums jāturpina to kustināt uz augšu/ Mums jādodas tālāk.

Šodienas TD izdevās tīri godam. (Vēl neesmu pilnībā sapratis sistēmu, bet cik pagaidām ir ticis līdz manai saprašanai, tad viņiem ir #CP(Cours), jeb stundas, #TD (Trvaille dr@#$%&), jebšu semināri kā arī #TP (Travaille Practique), kas būtu tādi kā laboratorijas darbi. Un tādi ir visos priekšmetos… Tad jau redzēs, kā man ies… Ja pareizi sapratu no Rebekas (Hugo sievas) (Hugo ir Jāņa kolēģis), Rebekas kolēģei nācās krietni pasvīst lai sataisītu TP sarakstu, jo kaut kāds Verī Kunn esot pieteicies uz dažādām lekcijām no dažādiem gadiem. Rebeka tādu Verī Kunn nezināja- es arī nezinu tādu…
Bet diemžēl man sanāca tagad TP iekrist vienlaicīgi ar lekcijām iekš “Ecole Des Mines”. Nav problēmu bez risinājuma, ir tikai mazliet par maz stresa…
Pēc tam bijām pie Tropē kundzes apskatīt topošo dzīves vietu. Rīt vedam mantas. Vienīgi pagaidām tur nav interneta. Varbūt tā arī labāk… Man vismaz sāk šķist, ka tas ir viens no kārdinājumiem, kuriem man grūti stāties pretī…
Šovakar mēģināšu uzinstalēt Abby Lingvo… tā teikt- raitākai gramatikas apguvei…
Uzinstalēju.. tikai viens trūkums- no franču valodas var iztulkot tikai uz krievu… Pat ne uz angļu… A ko tur padarīt…
[*] Mums jāturpina to kustināt uz augšu/ Mums jādodas tālāk

Birkas: ,

Viena atbilde to “09.09.25.XXVII We got to move (it) on… *”

  1. Lasmina Says:

    Vairi, zin, kas i’? es absolūti apbrīnoju tavu strādāt/mācīties prasmi. man tik bieži liekas, ka spēka par maz. paldies dievam un teim cilvēkiem, kas blakus saka – hei, būs jau lābi, Lās!

    njā…laikam, k man vajag atrast kādu nezismeļamā spēka avotu. labāk lai tas būtu kāds process, vai vieta.. vai nezinu.
    tjā. laikam, ka šis varētu būt pareizais ceļš.

    bet jā. galvenais, ko gribēju pateikt bija- tu nu gan esi īsts darba rūķisun vēl paspēj ar tik daudziem cilvēkim sapazīties un kopā atpūsties un filmas skatīties. respect.

    man visu laiku laika par maz. bet Marie (meitene pie kuras pašreiz dzīvoju) saka: laika vienmēr ir gana, tava izvēle, ko tu ar viņu dari.

    NeZ,z,nez, ko es ar viņu daru, ka viņš tik ātri pazūd kkur nezin kur😀😀

Komentēt

