09.09.21.XXIII Gone going…

09.09.21.XXIII Gone going…
Ātrāk uz INPL, lai varu sarunāt visu…
Jauns piedāvājums
Grūti atteikties
A kāpēc atteikties?
Petêtre nous allons habiter à un maison privée…
(tagad esmu arvien vairāk pieradis pie fr tastatūras- bet man viņa tik un tā liekas neprakstiskāka)
Lekcija
Starpbrīdis
Tagad jau es varu parādīt citiem, kur kas atrodas- nabadziņi bija galīgi nomaldījušies…
Vēl viena…
Franču valoda…
Aizgājām pie Ružicas mācīties- pamatīgs pluss- viņas kojās internets ir arī istabiņā…
Man tagad ir MATLAB… 2007 uz Win7. Mazliet nācās pačakarēties, bet internets palīdz….
Secinājums- Win7 “Windows Classic” skins sucks hard- looks awful…
Vēl vēstule Čas. Ceru, ka viss normāli.
Un visu laiku fonā skan “Picture This” soundtrack.
Nais…

Ātrāk uz INPL, lai varu sarunāt visu…

Jauns piedāvājums

Grūti atteikties

A kāpēc atteikties?

Petêtre nous allons habiter à un maison privée…

(tagad esmu arvien vairāk pieradis pie fr tastatūras- bet man viņa tik un tā liekas neprakstiskāka)

Lekcija

Starpbrīdis

Tagad jau es varu parādīt citiem, kur kas atrodas- nabadziņi bija galīgi nomaldījušies…

Vēl viena…

Franču valoda…

Aizgājām pie Ružicas mācīties- pamatīgs pluss- viņas kojās internets ir arī istabiņā…

Man tagad ir MATLAB… 2007 uz Win7. Mazliet nācās pačakarēties, bet internets palīdz….

Secinājums- Win7 “Windows Classic” skins sucks hard- looks awful…

Vēl vēstule Čas. Ceru, ka viss normāli.

Un visu laiku fonā skan “Picture This” soundtrack.

Nais…

Birkas: ,

Komentēt

