EVAK karte

Tātad- šodien laimīgi saņēmu uz universitāti nosūtīto vēstuli. Lai arī viņa it kā tika sūtīta kā ierakstīta vēstule, man viņu atdeva mana koordinatore- labi kā tā (mazums būtu meklējis ne tur).

Tā kā vairāki cilvēki uzdeva jautājumu par šo karti, iegrimšu nedaudz detaļās…

EVAK- Eiropas Veselības Apdrošināšanas karte:
*Karte apliecina tiesības saņemt valsts garantēto neatliekamo vai nepieciešamo veselības aprūpi citā Eiropas Savienības dalībvalstī, kā arī Īslandē, Lihtenšteinā, Norvēģijā un Šveicē uz tādiem pašiem nosacījumiem kā attiecīgās dalībvalsts iedzīvotājiem. (es uzrakstīju Īslande, kā rakstīts uz kartes, bet joprojām uzskatu, ka ir Islande)
*Karte paredzēta vienīgi īslaicīgi uzturoties citā dalībvalstī (Bet nav definēts, kas ir īslaicīgi)
*Karte nesedz transportēšanas un repatriācijas izdevumus
*Karte nesedz veselības aprūpes izdevumus, ja ceļojuma mērķis ir saņemt šo aprūpi
*Karte uzrādāma ārstniecības personai, griežoties pēc medicīniskās palīdzības

http://www.voava.gov.lv

Kad uzzināju, ka man steidzami nepieciešama EVAK karte (vecā bija beigusies), piezvanīju viņiem uz biroju, pastāstīju kas par problēmu, tajā pašā vakarā viņi man nosūtīja aploksnē karti (bet līdz pusdienlaikam vai nedaudz vēlāk vajadzēja viņiem e-pastā nosūtīt oficiālu pieprasījumu, savu adresi, personas kodu, vārdu, uzvārdu. Šodien ir otrdiena, bet izsūtīja ceturtdien, tātad no LV uz FR vēstule ceļoja kopā 4 dienas un 6 naktis. Tas tā orientējoši, ja kādam gribas salīdzināt. Man šķita, ka viņu vienmēr izsniedz uz 1 gadu, bet kaut kādā dīvainā kārtā manējā ir derīga līdz 03/09/2012… Es jau nesūdzos…

Iesniedzu jau karti institūtā un pēcpusdienā iešu pēc savas studenta kartes… Pēc tam jāaiznes studenta karte uz Banku, lai varētu pabeigt visas formalitātes ar bankas konta atvēršanu.

Birkas: , ,

Komentēt

